Velg et annet språk for å se innhold for posisjonen din:

Helse og sikkerhet på første plass

STILL tar affære

Informasjon om Corona-viruset

Som en del av vårt tillitsfulle partnerskap, ønsker vi å informere deg om handlingene vi har gjort for å ivareta vår virksomhet og beskytte helsen til våre kunder, ansatte og forretningspartnere.

Den raske spredningen av Covid-19-pandemien er en stor utfordring for oss alle. Dessverre er situasjonen foreløpig veldig dynamisk i alle land. Derfor bør du vurdere dette brevet som et øyeblikksbilde. Vi kan forsikre deg om at vi følger nøye med på situasjonen. Skulle ting endre seg eller skulle det komme en utvikling som er relevant for deg, vil vi informere deg direkte. Uavhengig av den siste utviklingen er det vår absolutte prioritering å beskytte våre ansatte, kunder og forretningspartnere og opprettholde vår forretningsdrift for deg!

Fortsetter STILL å delta på kundeavtaler?

Vi vil fortsette å gi våre kunder og samarbeidspartnere best mulig støtte og være tilgjengelig for dem når de trenger oss. Vi foretrekker å håndtere konsultasjonene våre via digitale kommunikasjonskanaler for å redusere direkte fysisk kontakt (i tråd med anbefalingene fra de anerkjente helseorganisasjonene) så langt det er mulig. Spesielt videokonferanser er et egnet verktøy for oss å opprettholde en personlig, effektiv og målrettet kontakt med deg. Personlige møter med ansatte, kunder og samarbeidspartnere som er eller har vært i et av de erklærte risikoområdene, unngås.

Blir det avholdt service og planlagte avtaler for vedlikehold og reparasjon?

Våre serviceteknikere er på din side som pålitelige partnere selv i disse utfordrende tider. Som vår kunde kan du stole på forpliktelsene våre til å oppfylle servicekontrakter. Forsyningskjedene for reservedeler er intakte. Våre teknikere er utstyrt for å utføre vedlikehold og reparasjoner som vanlig og i beste fall ved første besøk. Lette planforsinkelser kan ikke utelukkes i enkelttilfeller. I dette tilfellet vil kontaktpersonen din kontakte deg direkte. Våre serviceteknikere har blitt bedt om å informere om spesielle sikkerhetstiltak som kan være nødvendige av deres kunder før ethvert besøk og å handle i samsvar med dette. Av interesse for våre ansatte og kundene våre, vil vi prøve å samle serviceproblemer for å unngå flere besøk hos en enkelt kunde på kort tid.

Hvilke interne tiltak er tatt for å beskytte arbeidsstyrken og vedlikeholde virksomheten?

STILL har reagert raskt, besluttsomt og omfattende på spredningen av Covid-19. Vi har begynt med en bred kommunikasjon av hygienetiltak og regler for personlig kontakt med kolleger (basert på anbefalinger fra fremtredende helseorganisasjoner som WHO), ved å etablere sentrale og lokale krisehåndteringsteam, samt unngå alle ikke-essensielle forretningsreiser og fysiske møter, vi gjør alt som står i vår makt for å beskytte våre ansatte, kunder og forretningspartnere og for å ivareta vår virksomhet. Med en dedikert informasjonsportal på STILL-intranettet og kontinuerlig, proaktiv e-postkommunikasjon, sikrer vi at alle holdes så godt informert som mulig, og at vi derfor kan være tilgjengelige for kundene våre på best mulig måte.


Trosser krisen sammen
 

Rask løsninger med hjerte og sjel

Erfaring og et veletablert team av eksperter er viktig nå mer enn noen gang. Susanne Reduth og hennes team gir støtte til utleiekunder fra hjemmekontorene sine, med kompetent rådgivning og raske og fleksible løsninger.

Inntil nylig var morgenpendlingen til STILL-avdelingen fremdeles en sak selvfølgelig. Imidlertid, i stedet for å sitte på kontoret med kolleger, jobber Susanne Reduth, leder for virksomheten for leide og brukte kjøretøyer i STILL-hovedkvarteret i Dortmund / Krefeld, og teamet hennes for tiden hjemmefra.

Miete

Som så mange andre. På den måten har de klart å oppnå kontakt med alle kunder til enhver tid.

  1. Vi visste at flyttingen til å jobbe hjemmefra måtte skje raskt og i løpet av det vanlige forretningsforløpet, sier Reduth
  2. Kritiske sektorer som matvarebutikk og logistikk er avhengige av våre leieløsninger akkurat nå og trenger de ekstra kjøretøyene umiddelbart.

Hennes team er i full drift og er i samsvar med gjeldende kundebehov. Reduth: Vi har tilgang til over 33 000 leiebiler i Europa og er helt fokusert på kundenes individuelle behov. Og i noen tilfeller er disse behovene enorme. Den største etterspørselen for øyeblikket kommer fra logistikkeksperter, drikkevareleverandører, supermarkedskjeder og serviceselskaper. Nåværende topper etterspurt kan dekkes ved hjelp av våre leiebiler. Selv kunder som ikke ønsker eller ikke er i stand til å forplikte seg for tiden, leier lastebiler av oss. Vi vet at det under de nåværende forhold er desto viktigere å imøtekomme kundenes behov. Vi er der for kundene våre! For Susanne Reduth er en ting også tydelig: ekspertene på utleie og brukt utstyr er hennes helter. De fortsetter å sette sitt hjerte og sjel i å jobbe i løpet av disse uvanlige tider, dag i dag ut, og gir alt for sine kunder!


 
Service

Intralogistikk for blomstrende blomster

De nederlandske STILL-serviceteknikerne Pascal Lefeber og Masud Salim sørger for at blomster kan fortsette å bli sendt over hele verden.

Det nederlandske selskapet Dillewijn Zwapak har produsert emballasje for blomster og planter i 80 år. Hovedkvarteret er i Amstelveen kommune i Nord-Holland. Det er herfra at Dillewijn leverer produsenter, eksportører, grossister og detaljhandelskjeder over hele verden.

To automatiserte STILL MX-X smalgangs Trucks hjelper deg med å ta vare på sømløse logiske prosesser ... som Pascal Lefeber og Masud Salim. Begge STILL-serviceteknikere står ved Dillewijns side og sørger for at Very Narrow Aisle Trucks forblir klare til bruk og at de glir trygt gjennom lageret.

Som med alle kundene deres, pakker begge serviceteknikere kommende oppgaver slik at de kan utføre så mange av de pågående tjenestene som mulig på ett besøk. Før de besøker en kunde, tar de kontakt via telefon og finner ut om gjeldende sikkerhetskrav. Dette gjør at Pascal Lefeber og Masud Salim kan utføre arbeidet sitt på en måte som er trygt for alle involverte - og betyr at mennesker rundt om i verden kan fortsette å se frem til trygge pakket, blomstrende blomster. Til slutt kommer det ned til de små gleder fremfor alt for øyeblikket.


 

Digital ansikt til ansikt konsultasjoner

Kunde råd og support uten besøk på egen hånd? Robert Zbrzeźniak og Grzegorz Gnitecki, STILL salgsrådgivere fra Polen, gir et innblikk i deres nye daglige arbeidsrutine.

Et fast innbydende håndtrykk, en støttende klapp på skulderen, som gir kundene sjansen å berøre og føle en potensiell ny lastebil - det er så mange ting som salgsteamene på STILL pleide å kunne gjøre som standard at de for øyeblikket må klare seg uten i kontakten med kundene sine. Behovsanalyse og salgsråd fra hjemmekontoret - fungerer det?

Vertrieb

"Det er utfordrende," sier Robert Zbrzeźniak, STILL salgsrådgiver fra Polen, "men det er gjennomførbart og et spørsmål om holdning. Vi må akseptere dagens situasjon som den er og spørre oss hvordan vi best kan være der for kundene våre for øyeblikket, til tross for det. ”

Dette er et spørsmål som hans polske salgskollega Grzegorz Gnitecki også har stilt seg. Et av svarene han har funnet er følgende: “Jeg bruker ofte videosamtaler for å opprettholde den personlige kontakten med kundene mine. Det hadde jeg aldri gjort før. ” Det går ikke en dag i dag der Gnitecki ikke ser minst en kunde i øyet for å måle kravene sine, diskutere detaljer eller utarbeide tilbud. "Det fungerer mye bedre enn forventet," oppsummerer den erfarne selgeren. "Jeg råder kunden ansikt til ansikt, så passer jeg på å utarbeide tilbudet og snakker vanligvis gjennom kontrakten en gang til med kontakten min via videolink." Virksomheter verdsetter fremdeles å ha STILL-eksperten tilgjengelig for deg personlig når det trengs. “Det er en eksepsjonell situasjon for våre kunder også. Det som er viktig er at vi nå kommer best mulig gjennom denne utfordrende perioden. Jeg er overbevist om at virksomhetspartnerskap kan bli sterkere av det. ”

For Grzegorz Gnitecki og Robert Zbrzeźniak er det under alle omstendigheter klart at de vil fortsette å gi råd og passe kundene sine etter beste evne - nå mer enn noen gang!


 
Rettungsdienst

Leiebiler for Ungarns nasjonale ambulansetjeneste

Sammen gjennom krisen: STILL Ungarn støtter den nasjonale ambulansetjenesten ved å gjøre leiebiler tilgjengelig gratis.

Over hele verden er mennesker fra helsesektoren kjemper på frontlinjen mot virkningene av coronavirus-pandemien. Dette er også tilfelle i Ungarn, der mer enn 8000 ansatte i den ungarske nasjonale ambulansetjenesten (OMSZ) gir alt for å ta seg av syke mennesker og demper spredningen av viruset.

Knapphet på ressurser er en av de største utfordringene. Arbeidsmateriell er mangelvare og må distribueres så raskt som mulig mellom ambulansene og nesten 270 OMSZ polikliniske hjelpestasjoner. Ambulansetjenesten har allerede vært avhengig av STILL gaffeltrucker i noen tid.

For å støtte partneren vår i kampen mot pandemien, og som et tegn på vår dyptfølende takknemlighet, gir STILL Ungarn nå OMSZ med fem ekstra lastebiler fra det regionale utleiebassenget gratis. Så lenge det er nødvendig for å få krisen på viruset under kontroll. Blant disse er RX 20 elektriske gaffeltrucker, EXV høytløftende pallelastbiler og CiTi One lavtløftende pallelastbiler, spesielt utformet for levering av indre byvarer. OMSZ var fornøyd med å akseptere dette tilbudet. I løpet av bare to dager etter at kontakten var opprettet, var lastebilene allerede på plass der det trengs. ”De dedikerte ansatte i OMSZ gjør utrolig arbeid for øyeblikket i kampen mot coronavirus. Vi er veldig takknemlige for deres arbeid og er veldig glade for å kunne gi i det minste et lite bidrag til deres enorme oppgave med leiebilene, ”bemerker Attila Süle-Szigeti, Marketing amp; HR-sjef STILL Ungarn.

 

Vi er der for deg: Kontakt oss

Sammen vil vi også finne løsningene på intralogistiske utfordringer!

Tiltaleform*
This site is protected by Friendly Captcha and the Friendly Captcha Privacy Policy applies.