Ny leder for service og ettermarked i STILL Norge
Alexander Bore har fått jobben som avdelingsleder for service og ettermarked i STILL Norge, fra og med 1. februar 2017. Bore er ansatt for å styrke og videreutvikle STILLs tilbud for service og reservedeler over hele landet.
Den nye ettermarkedslederen har erfaring fra storkonserner som Telenor, Evry og EG Norge – og de to siste årene har han jobbet i Bravida.
Perfekt til jobben
Bore ble valgt på grunn av sin solide bakgrunn og tydelige tanker om hvordan kunder skal følges opp i tiden etter at de kjøper et STILL-produkt. Han er allerede i gang med arbeidet sitt og ser allerede fordeler med å jobbe med så driftssikre og robuste produkter som STILL leverer til sine kunder.
STILL-trucker er en god investering
«De som kjøper seg en STILL-truck vet at de har gjort en god investering. Vi skal følge opp kundene på en slik måte at vi styrker og dyrker denne følelsen gjennom å synliggjøre de dyktige mekanikerne våre, det store utvalget med reservedeler vi har og den gode serviceinnstillingen i STILL», sier Bore.
Ta gjerne kontakt med Alexander i dag:
Alexander Bore
Avdelingsleder Service og Ettermarked
alexander.bore@still.no
+47 479 00 010